Roztańczone miasto

Kiedy pierwszy raz usłyszałam o czekających nas "badaniach terenowych" byłam niezwykle ciekawa, co może mnie na nich czekać. Po kilku dniach w terenie okazało się, że świat, do którego weszłam pełen jest interesujących mnie zagadnień, a największym problemem jest wybrać jedno, to któremu poświęci się czas i energię. Moją uwagę przykuł taniec- będący niezwykle widoczny w Augustowie. Postanowiłam zgłębić rozwój "kultury tańca"- określenie to używani często moi rozmówcy do nazwania zjawiska rosnącego zainteresowania tę forma spędzania wolnego czasu. Ściśle związane z tematem moich badań okazały się media, przede wszystkim program taneczny " You Can Dance- po prostu tańcz!", który przez wielu moich informatorów uznany został za niezwykle istotny element tego zjawiska. Skupiłam się głównie na młodych ludziach, osobach z mojego pokolenia, których spojrzenie na otaczającą rzeczywistość okazywało się często podobne do mojego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz