Justyna- bo zmiany są dla odważnych ;)


Nie jest to najważniejszy aspekt w moich badaniach, ale zawsze lubię wspomnieć o mojej decyzji wywrócenia studiów trochę do góry nogami. Po roku robienia badań postanowiłam zmienić grupę na nową. Czemu? Bo lubię robić rzeczy, które sprawiają mi w radość i mogę się im poświęcić. Nie oznacza to, że moje poprzednie badania były nieinteresujące...
Jednak nowe badania związane były z moją pracą i zainteresowaniami. Media od lat obecne są w moim życiu, więc ciekawie było dla mnie spojrzeć na nie pod trochę innym kontem.
W Augustowie są dwie gazety. Przegląd Powiatowy i Przegląd Augustowski. Skupiłam się na tygodniku, Przeglądzie Powiatowym. Spędzałam tam całe dnie, a wszyscy się ze mnie śmiali, że chodzę do pracy ;)
Redakcja to zespół niezwykłych ludzi, którzy podchodzą z niesamowitą pasją do pracy i poczuciem misji wobec regionu. A jednocześnie stanowią grupę pokręconych przyjaciół. Nie łączy ich tylko praca, ale również wspólne zainteresowania. Często spotykają się prywatnie na różnych przyjęciach, jak i również pomagają sobie w trudnych sytuacjach.Oczywiście ich wewnętrzny charakter to nie jedyny aspekt moich badań. Korzystałam z teorii Jurgena Habemasa o sferze publicznej. Wykazywałam, że w pełni należą oni do tej kategorii i wywiązują się z obowiązków, które ta przynależność na nich nakłada.

Wróciłabym do Augustowa… :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz